Solig tisdag

Fast det var det inte på tal om igår.
Låg i soffan framför lite serier på datorn när det plötsligt small utav bara helvete. Haha jag som gillar åska, men det här var så oväntat och åskmolnet kunde ha hängt utanför mitt fönster. Katterna morrade tillochmed och undrade vad som skedde. Sen kom regnet..eller det kanske tillochmed haglade? Jag vet inte men då var jag inte så häftig längre om vi säger så :)

Men idag skiner solen och inte ett moln är inom synhåll..wierd !
Dock är det ju kyligt ute, men om solen är framme så är jag nöjd.
Fast denna dagen ska det pluggas !

Mycket serier som finns att tittas på idag, men får spara på de till ikväll och imorgon ! Hihi =)

Fast innan allt trist pluggande så ska det rockas lite musik :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0