Solig fredag !

Ännu en solig dag ! Helt underbart ju :) Tog mig tröttsamt iväg till skolan, satt fint där på stolen och antecknade och sen skyndade jag mig hem. Jag måste sluta dagdrömma så..men så svårt ! Jag gillar verkligen detta steg som jag tagit. Även om jag ännu inte hittat så himla många nya vänner , så känns det här ändå som att jag borde ha gjort detta för flera år sedan. Om jag bara hade vetat hur det hade ändrat mig.
Jag märker iallafall skillnad på mig själv, vilket även mamma och de sagt. En bra förändring såklart !

Kom hem och satt mig direkt i plugghörnan och läste lite i boken. Jag måste verkligen börja komma ikapp i pluggandet, annars får jag väl gå om kursen i vår. Skiter i vilket, men jag har snart bott här en månad och är redan väldigt hemma här. Dock kanske inte såpass hemma att jag hittar överallt men..tillräckligt för att vilja stanna ett bra tag till.

Om en liten stund ska Sanna och A-C kidnappa mig ut på skogsrunda med picknick i det fina vädret :)
Det ska bli riktigt mysigt faktiskt !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0