Solen fortsätter att skina.

Man vet fasen aldrig när man ser den nästa gång. Så ska ta mig en tur ner till skolan för att skriva ut en föreläsning och sen förbi apoteket. Ska köpa hem en termometer, min har visst pajat :S
Sen ska jag väl fråga de om de vet vad jag kan göra åt utslagen. De är nämligen kvar.
Igår gjorde jag misstaget att söka på google..haha alltså. Jag kunde ha allt från värmeutslag, sharlakansfeber eller vara döende i hudcancer. Nej ingenting passar in. Det har iallafall kommit fler på ena överarmen..
Varför får jag massa skumt..räcker inte medaljonggrejen ?

Nåja.
Annars ska det mest pluggas idag, men fasen vad svårt att sitta inne när dagarna sett ut som de gjort.
Varit sol varje dag i en vecka nu ! Underbart ! Ska inte klaga, men den kunde ju kommit när det var sommar..men så fort det blev höst dök den upp :P Slugt.

Ska försöka planera för att åka ner till Örebro och hälsa på. Skulle ha åkt med Sanna & J men de ska tydligen inte hem då. Får se, men skulle ju vara trevligt att träffa alla ! Ska försöka klämma in Örebro någonstans ;)

Nej nu ropar duschen ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0