Snart helg igen då

Tänk vad lite salva kan göra :)
Jag & min cykel tog oss till Apoteket och där fick vi hjälp av en av de trevligaste apotekaren jag mött iallafall. Vet inte om det är en fördom jag har, men mina erfarenheter är att de kan vara rätt gråa och lite småsura.
Iallafall så fick jag en veckas kur, så vi får se hur det ser ut då, men kliandet försvann på en gång.*Hör Hallelujah-kören*

De hade inte lagt upp min föreläsning idag och jag har inte riktigt fattat vad det ska föreläsas om, så får väl gå dit imorgon bitti, se lite blond ut och hoppas på att vi inte fick läxa i tisdags.

Så jag återvände hem och lagade min efterlängtade tacos, haha ! Vääldigt gott !
Tittat på Idol och lite annat på TV.
Det blev inte att åka ut till Hammarö , jag var så seg och de skulle vidare sen på årsmöte osv
Så jag får terrorisera de med mitt sällskap imorgon istället :)

Prata med lillebror idag i telefon, haha ! Det är inte lätt att prata i telefon med en 4-åring. Han var helt inne i Bolibompa, men han hade iallafall tid för att fråga vad jag gjorde, berätta att han ska till dagis imorgon och att han saknade sin syster. Eller vi kallar varandra pudding, så han sa att han saknade sin pudding. Haha hur söt får man vara ?

Nu blir det snart dags för sängen. Ska bara byta sängkläder först..jobbigt men så jäkla värt ! Myys !
Fryser en del så nu vill jag bara lägga mig under täcket och titta på/läsa något.
Ska ju endå upp imorgon, så gör ju ingenting om man lägger sig tidigt :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0