Rollspel i Kronoparken

Haha kom på att jag glömt att skriva en sjuuukt kul grej som hände mig när jag gick hem från bussen från stan sent på kvällen i söndags när jag kom hem från Örebro. Hahaha sinnes !

Går där helt ensam i mörkret med alla väskor och går igenom en skogsdunge eller vad man ska säga. Iallafall så kommer det plötsligt ett gäng killar längre fram..då blev man ju lite skraj.
Sen såg jag att de hade långa och svarta kåpor, typ som om de var i en sekt eller något.
Då tänkte jag "nu är jag körd", hjärtat går i 200 och man börjar undra om man springer fortare än de.
Men dessa killar (typ 8-10 st) verkar inte se mig. Sen stannar de 500 meter framför mig, ställer sig i en ring.

Ja vad gör de sen? Haha då drar fram sånna där Star Wars-svärd, hojtar till och kutar sen rakt in i bland träden. Där står jag helt snopen och bara tänker "okej!? Vad fan hände?" , Hahahaha sjukt kul ! Fy fan vad rädd jag var och sen var det värsta nötterna ! Snacka om otippat !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0