Promenad i Frödingshöjdleden och jäsning i soffan

Det där var riktigt härligt ! Vi gick i lite mer än 2 timmar i detta härliga höstväder ! Efter halva vägen satte vi oss och åt fikat som vi hade med oss och tittade på när dogsen sprang av sig. A-C's Liam(en riesen) och Sannas Misty går ju så bra ihop och sprang som galningar runt i skogen och ner i vattnet. Så söta så :) Medans lilla gubbiga Elton satt hos oss och ville inte alls busa..

Haha sen är det ju sådär typiskt..kommer hem och tänkte att jag skulle vara stenhård mot mig själv och plugga resten av förmiddagen. Läste ett par sidor innan magen började att kurra, så jag värmde lite tacos från igår.
Sen var man ju så jävla mätt ! Så jag satt i soffan och jäste och plötsligt är tiden inne för mer svull.
Så nu ska jag byta om, handla lite gott i affären och sen göra Sanna sällskap framför någon film eller något.
Blir inte så sent, eftersom hon ska upp tidigt imorgon..

Nej nu är jag riktigt godissugen, så jag ska väl kila iväg ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0