Pluggfattig dag

Fy fy fy ! På mig !

Det är iallafall fint här hemma och idag blev jag förälskad i en låt, haha !
Är stolt över mig själv ändå..har faktiskt inte tittat på ett enda avsnitt idag ! Kors i taket ;D

Blev inte apoteket idag heller, glömde bort det helt och sen var det för sent !
Ja, det ligger ju kvar imorgon och nästa dag så vitt jag vet ;)
Kanske bra att vänta och se hur det blir med kliandet på kroppen innan jag går dit och beklagar mig över det.
Jag försöker så gott jag kan att inte klia, men det skiter man ju i till slut.

Köpte med mig en tidning när jag var och handlade :) Det var inte igår man gjorde det !
Kanske ska ta med den till sängen och läsa lite.
Skulle ha sett på film ikväll, men fastnade framför Idol..(räknas inte som serie ! )



Ett år sedan !
Beställde resan kl. 22 och flyget gick kl.6
Helt underbart var det !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0