Övergiven igen då ;)

Japp , då har mamma och lillebror åkt mot hockeymatchen :)
De kom hit och pratade lite skit, så åkte vi ut till Ikea och sen mot Våxnäs så att jag fick handla hem lite till kylskåpet :)

Sen åt vi på Teacher's, där vi åt riktigt fin mat i kvällens ära. Jag åt oxfilétoast, helt sjukt gott ! Så mycket mat också så nu känns det som att magen inte behöver påfyllning förens om en månad eller något.

Efter maten gick vi hem till mig igen, där mamma hjälpte mig att sätta upp mina fina tavlor som är på bilder tagna av braiga mig ;D Åh så fina de är ! ;)

Om en stund ska jag ta fram min Ben & Jerry's .. nörda lite serier och senare lite Idol. Har skolboken här också som ska få läsas i, hoppas jag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0