Örebro, dag 2

Ja eller egentligen är det väl dag 1, men jag förvirrar bara mig själv då ;D

Har suttit nu i soffan hos mamma och latat mig medan hon är ute på äventyr.
Om en stund så ska hon plocka upp mig så vi kan åka runt lite och fixa.
Ska ta en tur förbi min kära farmor och farfar ! :) Har lovat de att komma på fika, vilket jag självklart gör s¨å gärna :)

När jag kommer hem så ska jag nog ta ett bad. Passa på när man kan tjuva mammas badkar ;)
Har saknat det i Karlstad, bara för att jag inte kan. För egentligen så brukar jag bara bada när jag är extremt frusen(vilket händer) eller när jag har träningvärk(och hur ofta är det då? ;) )
Fast jag tycker väääldigt mycket om min dusch därhemma :)

Nog om det..ska byta om nu innan det är dags att åka =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0