Ny vecka, nya tag..

..som det alltid sägs.

Jag fattar att man inte får ladda ner saker..men ibland förstår jag varför folk gör det.
Victoria Secrets fashion show visades för fan i julas ! NU skriver bloggare om den när den visats på TV. För de är den aktuell. Visst att "modet" de visar gäller denna säsong..för sånt vet jag att de kan vara grymt tidiga med på catwalken. Men ändå !? Lite störande..
TV3 visar nu Top model 12, samtidigt som Top model 13 börjar i USA...
Oj oj oj..visst är det trist att jag redan vet vem som vinner..men jag klarar inte att vänta.. :P

Iallafall...måndag ! Ny vecka ! Jippi !
Har 3 föreläsningar denna vecka..kul men..ändå inte ! 13-15 går jag idag..ganska kort :S
Hon som ska föreläsa sägs vara lite sträng..läskig liksom. Jag missade henne dock då jag svimmade och inte klarade att gå till skolan.. Idag är det fortsättning på den föreläsningen, så jag vet inte riktigt vad som sagts och sådär. Lite jobbigt.

Föreläsning tis och ons också..sen är man ledig igen.
Möte på onsdag..ska "jobba" i helgen...alltså ska vara funktionär..haha fan vad kul !
Top model kommer på torsdag.
Mamma kommer hit fre-sön..åh vad kul ! =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0