My sweet home

Var ju lite svårt att sitta inne för att plugga eller städa en sån här dag!? Det ska visst bli sådär fint imorgon med ! How nice !

Följde med Sanna ut till KBK där hundarna fick träna lite Agility. Gud vad de tycker att det är kul !
När den ena kör så står den andra och tjuter för att den får vänta på sin tur.
Misty får inte köra så mycket än, eftersom hon måste bli liiite större. Hon ska väl antagligen löpa vilken dag som helst..
Elton är så duktig han med..även om han tar sina egna vägar ibland.
Träffade massor av folk och hundar där ute..kul att se vad folk gör för sina fyrbenta vänner =)

Sen blev det möte inför helgen..jag, mamma och "faster" har ställt upp inför helgens tävling.
Dock bara en förmiddag, men behöver mammas hjälp med lite grejer och vi har ju bara helgen på oss.
Kommer bli att vi får gå upp jääävligt tidigt ! :( Men det ska bli kul ändå.

Sen kom man hem för ett par timmar sedan..köpte hem lite kvällsmat och lite till kylskåpet på vägen hem..sen blev det att småtitta lite på Idol ..idag var de rätt snälla..men igår blev jag lite impad. Jon eller vad han hette..där i slutet. That's what I'm talking about ! Kan man inte få slippa fler som Ola & Danny och allt vad de heter?

Nej nu ska jag tjocka mig en sväng framför TVn.
Försöka bli lite trött :)



Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0