Motivationen har lagts på hyllan ?

Goddagens !

Usch, vad trött jag var imorse ! Hade rätt svårt att sova..det var antingen för varmt eller för kallt..kliade..låg oskönt..kuddarna låg inge bra eller kändes tunna..kissnödig..hungrig..Ja, ni fattar.. allt var bara fel.
Ändå borde jag vetat om det..det blir så när jag är trött tidigt på kvällen, men ändå väntar på att gå och lägga mig såpass att jag blir mer rastlös än trött.

Motivationen angående skolan är väl lite körig just nu känner jag. Klart att man har perioder, men eftersom jag vet hur svår tentan är och hur få som brukar klara den första gången är rätt lite, så känns det lönlöst ibland när jag sitter där och pluggar så gott som det går. Hoppas verkligen att motivationen kommer tillbaka ! Jag kommer ju förmodligen att bo kvar här i vår när omtentan görs, så sånt är väl inga problem.
Men klart att man vill klara sig och känna att det faktiskt är nyttigt för dig.

Skatterätt är faktiskt inte så trist som det låter, som jag sagt förr. Väldigt intressant faktiskt
Man förstår mer om ekonomin nu och så..
Så det är inte ämnet jag inte gillar..utan själva pluggandet. Att sätta mig ner för att plugga in det som nyss sagts och kommer att sägas...jag vet inte. Det är väl som med träning..hur bra det än är för dig och hur kul det än kan vara, så kan det vara svårt ibland att få ut arslet till att göra det.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0