Mitt glada humör halverades

Solen sken, härlig promenad med Elton, fixade ihop min minimixer så att jag kan göra smoothies, pluggade lite, lyssnade på härlig musik och lagade god mat.

Sen tog det väl stopp där antar jag..pluggsuget försvann och jag känner mer och mer press för varje dag att jag inte kommer klara denna kurs..
Solen försvann och istället kom regnet ner..spöregn !
Jag insåg att jag måste ut i regnet för att handla.
Kom hem och frös, men tog en låång och varm härlig dusch.

Sen fick jag veta att en släkting gått bort. Inte så nära men någon som stog de jag älskar nära. Det var ingen släkting jag brukade träffa, men som jag träffade mycket som barn. Han finns i många barndomsminnen..som sitter kvar..bra minnen.
Så att komma hem i helgen känns rätt. Träffa mina kära för att finnas hos de i sorgen.

Se ännu fler i min närhet vara ledsna? Ännu en person som gett mig fina minnen, har gått bort. Ännu en person som jag hoppades skulle finnas kvar..Även detta på ett sånt tragiskt sett !
Vila i frid L ! Hoppas du har det bättre där du är nu !

och så kan jag passa på att ännu en gång skriva..Vila i Frid A ..det känns så hemskt att jag inte kommer att få träffa dig ..inte på ett bra tag isf. Varför?


Jaja, jag är så trött just nu. Sov inte så bra inatt..drömde en massa skumt.
Plus att det är morgonföreläsning imorgon bitti..och jag behöver vara pigg nu..fan mig om jag hamnar efter.

Har iallafall anmält mig till skolan i vår .. bra magkänsla och spänning. Håller tummarna för antagning ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0