Mina stackars fötter !

Haha lite smidigt är det allt att vara så vardaglig som jag är ibland :P
Var rädd att jag skulle bli sen. 20 min innan jag skulle möta upp Sanna så började jag att klä på mig och sminka mig. Ändå var jag precis i tid =) Smidigt !

Vi gick lite på stan och kikade runt lite. Tittade in på hennes jobb och kollade in alla nya skor som kom in igår. Åh vad man vill ha ! Hittade två par som jag funderar på att köpa hem :)
Sen mötte vi upp en tjej till..vääldigt go tjej ! =)
Vi gick runt lite innan vi satte oss för att käka. Alla tog nachotallrik, men fan vad besvikna vi blev när det var sååå gott men typ två salladsblad och en tomatjävel.. :/ Bara massa sås och köttfärs..men men
Kanske så att vi tre och två tjejer till tar oss en utekväll på lördag..kanske kanske =)

Sen drog vi och handla lite, behövde fylla på lite här hemma faktiskt =)
Gick sen hem och bytte om innan vi tog hundarna ut på en 2 timmars promenad !

Fan vad hurtigt av en soffpotatis som jag :P Men det känns i fötterna kan jag säga ! Så nu sitter jag här i soffan och ska inte röra mig en millimeter !
Så det blir väl en film eller några avsnitt av något innan läggdags :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0