Låt mig komma ikapp !

Oj då..dagen har shiftat mellan serier och pluggande. Pluggandet går sådär..jag börjar förstå och klockorna ringer väl lite lågt ibland ;) Dock har jag kommit in på tabellerna nu, vilket innebär mycket matematiska uttryck och massor av formler..inte så svåra men tillräcklligt förvirrande för att jag ska tappa lusten att läsa vidare.
Vet att jag inte redan borde gissa på att jag kommer att kugga, men jag måste intala mig själv att det är en möjlighet. Känner inte riktigt att jag kommit in på rätt spår från början..jag missade föreläsningar, hade massor i huvudet och nyinflyttad i staden.

Om jag inte klarar denna så går jag bara vidare, jag har utmanat mig själv och det är jag stolt över.
Att jag sedan inte klarade den gör inte så mycket, utan att jag tog steget ut :)

Har sökt lite andra vägar i vår..känns bra det :) Man måste få testa sig lite ! Magkänslan är bra faktiskt.

Nu ska jag titta på idol, sen plugga någon timme innan läggdags.
Tror jag skippar skolan imorgon..även om vi har seminarieövningar (viktiga !) Men känns dumt att sitta och göra övningar när jag är så efter... när jag kan sitta hemma och mata in skattetabeller i huvudet.. suck. Får se vad jag bestämmer mig för.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0