Kanske ska kika in ..

Tjena !

Kanske skulle ta och skriva några rader...
Just nu cirkulerar det mycket i mitt lilla huvud, jag är osäker men jag tror faktiskt att jag ska ändra en liten riktning i livet. Men jag ska inte säga för mycket, för alla beslut ligger i mina händer. Jag får stå mitt kast för val jag gjorde under gymnasietiden ( vilket är inga val jag direkt ångrar). Men jag känner ändå att detta kanske är lite mer...rätt.

Igår gjorde jag absolut ingenting, därav en till anledning till att jag inte skrev något igår. Jag tvingade mig själv att plugga tills jag insåg att jag knappt tog in informationen jag läste..så jag gav upp efter typ 2 timmar..det var liksom ingen idé. Annars läste jag klart Twiligt-boken...ännu en gång. Tittade på Idol och lite annat...tog det bara lugnt med andra ord. Blev ingen skola heller.. :(

Idag tog jag mig en sovmorgon, samåkte sen med Sanna upp på stan där jag tog mig en liten runda. Köpte en tröja, en tunika, vantar och sportväska att kunna packa inför helgen i.
Sen höll jag Sanna sällskap på jobbet när det var lite dött en stund..Provade tamefan varenda sko i hela affären..blev förälskad i många, men men :)

Åkte hem och började packa lite inför imorgon. Tittat på Idol och lite sånt :)
Ska fixa vidare innan det ska sovas :) Kanske skippar skolan imorgon med för att hinna, även om jag borde gå. Men min motivation är lite låg just nu...speciellt nu när jag kanske inte ska byta riktning.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0