Ingen skola idag

Skulle ha haft föreläsning idag, men jag får ha dåligt samvete av att inte gå.
För imorse när jag vaknade så kliade det överallt !
Och nu kliar det mest på halsen och såg förut i spegeln att det finns fullt med utslag där och i ansiktet.

Stannar hemma och pluggar istället, för jag ser inte klok ut ! Plus att det kliar heela tiden så ...
Vilken jäkla otur..även om jag varit en stor jävla skolkare i mina år så mår jag jättedåligt över att stanna hemma nuförtiden. De få gånger som jag inte gått till skolan nu har jag verkligen mått dåligt över.

Solen skiner ute och just nu finns det inga moln på himlen som verkar vilja störa den ! :D
Helt underbart vad solen skiner nuförtiden, jag som trodde att det nu var höstiga dagar med regn och mörker, som väntade :D

Nej, nu ska jag försöka smörja in mig eller något. Det här går inte :/

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0