Ikväll blir det tidigt i säng !

För nu är jag bra trött !

Vi struntade i att gå på svamplockning..för vi var så trötta efter funktionärsarbetet, haha.
Så vi åkte hem till mig och hamra upp lite tavlor och sånt här hemma =) 
Eller ja...mamma..medan jag pekade vart jag ville ha allt. Skruvdragaren är inte riktigt min typ av sak att hantera, även om jag vet hur man använder den. Men min betongvägg ger jag mig inte på !

Efter det tänkte jag ta med mamma på promenad och visa hur fina skogar vi har här i området. Sanna har ju dragit ut mig lite här och var, så jag tänkte inte riktigt på att jag kanske inte hittar så bra.
Visst hittade jag, men jag hittade för långt eller hur man ska säga.
Tänkte inte på att det bara är Sanna man går på väldigt långa promenader med..
Så det slutade med att vi var helt slut när vi kom fram. Ont i fötter och ja, hela kroppen.
Räknade ut átt vi måste gått ca 1,5 mil..ja i 3 timmar ungefär..helt sjukt för en latmask som mig.
Stackars lilla mamma som blir utlurad på sånna där "promenader".
Men nu vet jag bättre ;)

Så nu kan jag säga att jag är HELT slut !
Gäspar så kräkreflexerna går igång, haha !
Fan jag som vill se mer True Blood..men icke ..

Mamma har iallafall åkt hem nu :( Var ju så kul att ha henne här !
Men nu måste jag tillbaka till vardagen och mitt pluggande..ligger ju lite(eller ganska) så efter i mitt egna pluggschema. Inte bra !

Så med detta säger jag godnatt !
Nu vet jag inte riktigt vad jag skriver, är så trött !  :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0