Höstväder

Idag har det varit riktigt höstigt ute. Har redan sett gula löv på träden. Hösten är väldigt mysig när det inte är ruskigt, blött och rått.

När jag gick mot bussen så duggade det ute och kyliga vindar.
Gick runt lite på stan, köpte mig ett par jeans och två tröjor =)
Har lite mer som skulle behövas köpas in, men det får vänta lite.
Imorgon ska det pluggas !

Efter min lilla runda på stan så gick jag till Sannas jobb och kikade lite på skor och höll henne sällskap tills hon skulle stänga.
Sen åkte vi och köpte pizza och lite godis.
Hemma hos henne väntade A-C och vi tre satt och kollade på Låt den rätte komma in.
Helt ok för att vara en svensk film, lite speciell dock.
Vi tre har också bestämt att vi ska gå på New Moon-premiären tillsammans =) Lääängta !

Imorgon ska de tävla i lydnad, lycka till !
Så det fick bli en tidig kväll.

Ska lägga mig och kolla på Two and a half men.

Min telefon fungerar fortfarande inte, så ingen idé att messa eller ringa. Jag kommer ändå inte se det. Så ni vet.

Jag tänker på er där hemma som sörjer ! Det är fortfarande väldigt overkligt :(

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0