Hemma igen

Även om jag hade det trevligt i Örebro så är det skönt att vara hemma igen !

Haft det trevligt hos "moster" i fredags !
I lördags hälsade vi även på hos farmor och farfar där vi blev bjudna på farmors goda mat ! Åh fy satan vad gott det var ;)
Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka iväg på lite partaj. Hade roligt de första timmarna men sen satt jag fan som ett frågetecken i 5-6 timmar. Gillar verkligen inte he said, she said-situationer, och när man inte kan kommunicera som vuxna människor utan allt ska bli kaos när bägaren rinner över.
Tålamod är inte alltid något positivt..Nej jag vet inte..jag ska inte skriva för mycket men det var iallafall ingen bra kväll så när jag kom hem till mamma så ville jag bara sova och sen få busa med lillebror och träffa pappa och sen få åka hem !

Vaknade rätt sent på söndagen...var ju inte hemma förens runt 5 i lördags så ...
Åkte ut till marieberg där jag köpte nytt schampoo och "jackan" som jag ska ha på premiären.
Nu är det bara att hitta några snygga pumps att dra på sig. Ska bli riktigt kul faktiskt !

Drog sen hem till pappa där lillebror låg i feber, men när jag kom så blev han så glad och piggnade till lite grann. Åh min lilla pudding så söt ! Så vi fick ta det lugnt med busandet, så han läste sin dinousariebok för mig, haha inte direkt sån ordning på storyn men det var kul :P Vilken fantasi ! Han lärde mig också hur åska blir till..fan han är inte så osmart den där lilla !

Bussen till Karlstad var lite sen, men var hemma runt 9. Då skulle man stå på stan i evigheter för att vänta på bussen. Passade på att handla eftersom affären här redan stängt, sen var det bara att sitta där.
Gick av vid universitet , så det var en bit att gå med väska, påsar och sånt..

Kissarna blev så glada och gosiga när jag kom hem.
La mig och kollade på Bones innan det blev godnatt..Fan vad trött jag var ! Bakis och sömnbrist !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0