Gårdagens kväll

Det blev visst ingen film igår, utan det blev Idol och sen skulle vi sett på film men det slutade med att vi satt och prata om allt och ingenting i typ 2 timmar ist. Sen var det sent och hon skulle ju upp idag.
Mysigt var det iallafall..dricka, chips, godis och popcorn..så kan det bli när man är sugen på allt ;)

När jag kom hem igår kväll så var jag så pigg ! Så det blev mer TV och tittade på MTV VMA-awards. Jag har inte vetat när repriserna gått osv så det blev att det nu.. Jag har ju läst om vad Kanye West gjorde, men inte velat se det bara för att det måste ha varit så chockat för stackars Taylor.

När jag väl blev trött och skulle sova så började Chelsie ha en massa hyss för sig. Lilla vännen då :(


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0