Fredagsfix

Riktigt höstväder här idag ! Blåsigt och småregnar lite då och då.
Det har hänt något med min telefon så det går inte att messa eller ringa, antar att det inte går att göra detsamma till mig. Måste köpa en ny snart, den stänger av sig ibland ..lite när den själv vill verkar det som..

Igår blev det iallafall att titta på Ever after och How to loose a guy in 10 days(haha så bra !)

Just nu håller jag på att städar medan musiken strömmar ur högtalarna =)
När jag är klar så ska jag åka upp på stan och gå runt lite. Ska sen möta upp Sanna som stänger på sitt jobb och sen får vi väl se vad som sker =) Blir kanske film eller något med henne och hennes kille ikväll =) Igen ! Haha men men. Sjuukt härligt att hänga med personer som lever samma liv som en själv. Som förstår när man måste sitta inne en hel dag och bara plugga eller så.
De har även samma musik,film och seriesmak som jag, sjukt gött ! :D
Förutom att Sanna smäller mig på käften om jag säger att jag typ älskar One Tree Hill, haha !

Nåja..Inte direkt "gå-på-stan-väder" idag, men men.
Lite roligt dock..det luktar verkligen kaffe i hela stan ! Eftersom Löfbergs Lila ligger precis vid centralstationen, haha ;D

Jaja, ska jaga iväg lite dammråttor nu ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0