Framme

Då var man framme i Örebro stad.. Mamma hämtade upp mig och så blev det att åka direkt ut på landet där vi firade ett födelsedagsbarn..min "mosters" man ! God mat och god efterätt..så nu står magen rund och go ;D

Kom hem till mamma för ett tag sen, känns skumt att sitta här och inte vara hemma liksom. Mitt hem är i Karlstad..! Förstår att många utrrycker "Jaha, så du ska åke hem över helgen! eller något liknande..Nej jag är i Örebro..min hemstad, men inte mitt hem !

Är rätt trött, även om jag hade sovmorgon imorse. Får skylla på J som aldrig slutade svara på mitt babbel inatt, han är väl för tålmodig !
Ska gå och lägga mig nu och titta på TV, lyssna på Ipoden eller läsa skvallertidning. Jag vet inte om jag orkar vara uppe så länge till =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0