Förbereder finbesök

Om ett par timmar så kommer mamma hit :)
Ska bli väldigt trevligt att få sällskap här hemma över helgen, plus att jag självklart har saknat min mamma väldigt mycket !

Hon kommer hit rätt sent för att hitta på något..men blir nog att gå bort till Teacher's (typ som Pitcher's fast bredare meny) för att käka god mat. Efter det så blir det kanske någon film eller så.

Så idag har det städats och fixats. Ska över till affären om en stund och handla lite frukost, frukt och sånt där gott som man kan fylla kylskåpet med ;) Lite gott kanske till filmen eftersom de säkert stängt innan vi ätit klart :)

Emellan allt fix har det blivit några avsnitt av True Blood.. jahapp då har man fastnat då?
Helt sjukt..är snart på andra säsongen och ikapp alla som följer det i USA.

Top model har också börjat, en liten tvist på denna säsong..lite besviken men roligt med något nytt faktiskt =)

Ska väl röra på mig nu..så att jag inte fastnar här ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0