En dag ute i Bergvik.

Tjooho !

Vad skönt att min telefon hann börja fungera igen, lagom så att jag kunde ringa och gratta min kära farfar på födelsedagen. Grattis farfar ! <3
Lite trist att jag inte kunde komma och fira honom, men får ta det när jag kommer till Örebro.
Just nu ser det ut som om jag kommer åka hem 25-27 september =)

Efter det kommer jag dit igen och ska gå på sälenfolkets premiär :) gud så kul !

Iallafall så gick vi runt och kikade lite på IKEA, käkade lunch där (inte gott!)..
Handlade hem lite smått som jag behövde, men ska ju dit nästa helg igen så får spara det tills dess.
Efter det tog vi en sväng in till Bergviks köpcentrum..lite trist jämfört med feta Marieberg..även om det finns typ 3-4 gallerior på stan här.
Iallafall..kollade lite på kläder ..till vardags,fest och premiären.
Men får ta en runda på stan och leta lite mer någon dag i veckan.
Tittade även på löparskor, men får leta lite innan jag har bestämt mig riktigt. Men fick iallafall hem inlägg till skorna till mina stackars fötter ;)

Sen jag kom hem har det TV-tittande som gällt. Victoria Secrest, som jag redan sett..men kan man få nog?
Tittade även på Top model 12..fast det har jag ju också sett..haha
Säsong 13 börjar ju nu i veckan..i Usa ;)

Imorgon är det skola som gäller..eftermiddagslektion. Men får bli tidigt i säng ändå =)
Lite serienördning nu då..

Puss !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0