En bra start på denna vecka

Föreläsningen blev inte av..bestämde mig för att stanna och plugga hemma istället.
Eftersom det var fortsättningen på den jag missat, så kändes det bara dumt att gå dit och sen inte fått uppgifterna som skulle göras.
Har morgonlektion imorgon, 8-11, efter det ska jag ner till bibblan och köpa kopieringskort så att jag kan skriva ut alla föreläsningar =) Sanna får visa mig hur jag gör.

Efter skolan ska jag och Sanna ut till Bergvik och kolla runt lite där =)

När jag hade pluggat färdigt, så lagades det mat och sen gick jag, Sanna och vovvarna ut på en promenad i typ 1.5 timme..hittade lite svamp och blåbär :) Mums ! Så körde vi uppletande med dogsen. Gud vad roligt de tycker att det är :D

Sen jag kom hem har det mest blivit TV och mys i soffan.
Om en stund ska jag ta med mig datorn till sängen och titta på något innan läggsdags.
Blir tidig uppstigning imorgon ju =) Jag som lagt på så himla sent.. hur ska det gå?
Nåja.promenaden var ju rätt krävande då vi gick mycket uppåt..på klippor osv...sååå fina skogar här :)

Skriver nog inget inlägg förens jag kommit hem imorgon =)

Puss !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0