Då var det helg

Hann bara se två avsnitt igår innan ögonlocken började att dra sig nedåt.

Har ätit lite frukost nu och tänkte lata mig en stund innan jag tar mig ut på en promenad.
Skulle behöva åka till IKEA, men det får väl vänta.
Mamma kommer hit om en vecka så då kan hon hjälpa mig lite med att hitta tavlor och sånt =)

Sen ska jag väl plugga. Läsa lite i boken och läsa lite OH-bilder från hemsidan. Är verkligen inte taggad.
Men jag har varit rätt dålig på att plugga nu..trots att jag ska göra det på heltid...men men !

Ska väl dra på lite musik så man vaknar lite.
Nu har jag allt blivit bättre på att lägga in musik..Dock blir det även låtar som inte direkt släppts nyligen, men vafasen. Betyder de så betyder de =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0