Besök från Örebro

Vaknade av ett sms från Tele2 som gjorde mig såå trött. Så började dagen i deras telefonkö :@ Men jag kom fram till en halvtrevlig kille som hjälpte mig , så jag antar att den har ordnat sig nu ?

Om ett par timmar så kommer lillebror och mamma hit. De ska se på någon hockeymatch på Löfbergs Lila som lillebror fick av henne i studentpresent. Så då kommer de hit och hälsar på mig innan dess, så då tar jag med de ut till IKEA och sen ska vi äta middag på Teacher's :) Muuuums !

Ska försöka få det att se lite fint ut här hemma tills de kommer :) Kanske hinna plugga en snabbis, eller så får jag göra det när de åkt.
Hade föreläsning idag, men skippade den då jag hellre umgås lite med de. Lillebror hann jag aldrig träffa i helgen, den jäkeln :P Så har sparat mina kramar och allt mitt babbel till idag istället ;) Haha stackarn.

Nu ska dammsugaren fram ;D Stackars Akilles & Chelsie.. men det är ju sånt som måste göras !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0