090909 ! Vilket väder !

Jag vet inte hur ni har det där hemma..men här är det molnfritt och helt underbart !

Dock var det grått och blåsigt ute när jag gick upp.
Mötte upp Sanna vid bibblan och fixade kopieringskort =) Har liksom inte skrivit ut en enda föreläsning..fy fy !
Sen var det föreläsning 10-13..inga fel på den ! Kände att jag har missat lite, men det får jag läsa ikapp !

När man kom ut så lyste solen, det var varmt och inte ett enda moln. Vilket humör man fick då !
Ska fasen inte sitta inne en sånhär dag..när det bjuds så fint på sol =)

Ska plocka undan lite här hemma..laga lite mat och sådär =)
Sen ska jag med Sanna & A-C till brukshundsklubben..där vovvarna ska få träna lite :)
Elton ska ju tävla i helgen..haha sötnosen !
Sen är det möte där också..ska vara funktionär på tävlingen på söndagen.
Riktigt kul att få hitta på något lite annorlunda ! Så roligt när de tvingar med en på massa skoj ..

Nu har jag ingen mer skola förens på tisdag..så nu blir det lugnt och skönt.
Mamma kommer ju hit i helgen, så vet ju redan nu att helgen = NOLL plugg !
Men det är det värt =)

Städning och matlagning nu då ! ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0