090903

Hej på er !
Hoppas att allt är bra med er där hemma som läser !
Jag har inte riktigt börjat sakna Örebro än, men jag saknar er !
Speciellt mina två bröder som är de enda som inte kan ta sig hit. Min yngsta bror är för liten för att förstå hur långt bort jag befinner mig, hur gärna jag vill hälsa på men inte kan.

Jag hade tänkt att jag skulle dra mig till Örebro i slutet av denna månad. Men ser ut som att jag kommer att ha rätt mycket att plugga då, så vi får se. Får försöka lägga upp en pluggplan :P

Just nu ligger jag och tittar på TV, myser lite innan jag ska ta mig ut på en promenad och sen sätta mig ner och plugga.

Igår blev det att jag drog på Mamma Mia!, helt okej. Kanske inte riktigt min typ av film dock =)

Skulle ha dragit upp på stan idag, men jag behöver verkligen plugga ! Kanske tar mig en tur till Ikea i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0