Tvättstugan

Åh vilken tråkig syssla. Men jag har fasen inte tvättat på evigheter, så för en gångs skull kommer jag nog använda hela tvätttiden :O

Fast när jag kom in i tvättstugan nu så hade inte tanten innan mig ens hunnit tvätta klart utan precis satt på torktumlaren...hmm hur tänkte hon då? Hon kommer ju inte in om jag låser med min nyckel ?
Nej men jag kunde inte låsa för den innan henne hade inte tagit ur sin tvättnyckel ur låset..aah vad irriterande !?
Känns lite sådär att lämna allt där och inte få låsa efter mig.

Haha, tänk vilka problem man kan ha. Men har ju inget bättre för mig en sånhär dag.
Så det är väl det energin får gå till idag antar jag ?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0