Supertrevlig helg !

Igår eftermiddag kom mamma hit :) Vi åkte iväg och storhandlade ! Vilket jag behövde. Köpte även hem en massa gott att äta på kvällen.

Kikade på Idol som hade en hemskt tråkigt tema ! Rabih var dålig som vamligt men håller sig fan kvar. Erika åkte ur, ingen fara, men hade hellre blivit av med andra.

Idag har jag och mamma gått på stan. Köpt en mössa, skor och lite annat smått :)

Har nu suttit och kikat på TV, ätit kakor och druckit te :) Japp, jag har faktiskt börjat lära mig att dricka te nu :) Inte så pjåkigt, hihi !

Om en liten stund ska vi ut på långpromenad med Sanna och hennes voffsingar. Efter det blir det filmkväll hemma hos henne :D

Halloween är det ju också..men vem har missat det ? Haha nåja, who cares ?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0