Söndag

Ännu en grå dag ! Det snöar inte iallafall som de sa på vädret, hihi :) Fick dock ett sms från mamma som är i Sälen..där hade snön fallit hela gårdagskvällen och natten. Vad mysigt för de ! Men snön får gärna ta det lite lugnt för mig, så inte vintern blir alltför lång.

Iallafall så blev det till slut så att jag gick över till Sanna igår. Vi tittade på Bad Company, haha den var rolig men ändå seriös. Sen plötsligt sitter vi i Kristinehamn, haha ! Vi skulle hämta hennes kille som kom från Gbg. De hade haft sin premiär där i helgen, vilket ska ha varit en riktigt kickass premiär. Fan vad kul för de :)
Så där var vi på McDonalds med han och några av hans kompisar, haha tards !

Var hemma vid midnatt och inte ett dugg trött, så jag la mig och började läsa lite i Änglar och Demoner :)

Idag blir det lugnt. Ska tvätta, plugga lite och så =)
Städa undan lite kläder också, försöka få in lite i källaren och även få upp tavlan vid sängen.
Ja ni vet..söndagspyssel :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0