Sista dagen innan...

Usch imorgon är det dags. Tentamensdagen.
Är faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig, jag tappade motivationen så tidigt i kursen och fick aldrig tillbaka det helt. Som jag skrivit och sagt flera gånger, så var detta en kurs jag valde mest för att se om jag kunde. Jag är såklart stolt över att jag utmanade mig själv och försökte så gott jag kunde. Jag måste ju klara tentan, så det är ju bara att plugga vidare och fortsätta göra tentorna. Får inte gå om kursen förens om typ..3 år, så det är bara att försöka om och om igen. Jag SKA klara det, tänker inte stryka skiten ... för då har jag suttit här i 10 veckor helt i onödan.

Just ja..10 veckor har jag bott här nu. Känns som om det ska vara längre. Trivs så bra här, men får se om jag flyttar ner till Örebro igen. Kanske flyttar jag någon annanstans. Who knows. Sanna har ju inte långt kvar på sin utbildning..undra vart de hamnar sen? Hihi spännande.

Så idag ska jag spendera min dag med näsan i böckerna. Känns onödigt när jag vet att jag ändå inte kommer sitta hela tiden imorgon. Men jag vill inte ångra senare att jag inte gjorde så mycket jag kunde.

Fint väder är det ju också..damn it. Då måste jag ta mig en pluggpaus sen och promenera lite så att mitt huvud inte exploderar och jag går miste om en så solig dag :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0