Saturday morning

Godmorgon !

Här sitter jag och gör ingenting. Vaknade rätt så tidigt imorse, så jag låg kvar i sängen en stund och tittade på Private practice innan jag gick upp. Ätit lite frukost och så. Tänkte ta det lugnt innan jag bestämmer mig för i vilken ordning allt ska ske =) Vädret är trist, så det blir en bra pluggdag och göra något riktigt gott till middagdag :P
Mot kvällen får vi se vad som sker. Om inte Sanna är alltför trött efter morgonens bravader så går jag nog över dit en sväng..får se får se =)

Igår kollade vi på Fast and Furious..eller ja..kollade och kollade..haha slutar ju alltid med att vi sitter och babblar under filmen och sen försöker hänga med. Därför brukar det oftast bli så att vi ser filmer vi redan sett...fattar inte poängen men ja :)

Ska sitta här en stund och vakna till lite till innan jag sätter igång =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0