Onsdag !

Åh så mysigt det var igår kväll, när jag låg i sängen och läste boken Änglar och Demoner och hörde hur regnet smattrade på fönsterbrädan, så höstigt ! Har kommit rätt långt in i boken nu och det är ju en del som filmen inte innehåller såklart, men lite störande nu när jag märkt att i filmen så fattas det ju personer.

Låg kvar i sängen en stund imorse och läste lite till. Sen gick jag upp och satte mig för att titta på lite serier tillsammans med frukosten.

Ska diska, duscha och plugga lite innan det är dags att gå iväg till hon som jag ska extraknäcka åt. Riktigt enkelt för några hundringar i månaden. Men det blir bra..få komma ut lite, träffa nytt folk och de där extra pengarna är egentligen bara en bonus. Nåja..mer om det senare :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0