Oktober !

Då var det Oktober mina kära vänner ! Vintern närmar sig och man har redan börjat höra hur det finns risk för snö uppe i norr. Oktober innebär mycket för mig.
Två begravningar,men vi får se om jag är stark nog att gå på någon utav de.
Jag ska gå på premiär i Örebro som VIP..det ska bli så kul ! Med detta gäng vet jag att det blir en garanterat rolig kväll ! Där tjaffs och tristess är out of the question.
Jag kommer även att ha min tenta..dock vet jag redan att det kommer gå åt pipsvängen, men som sagt. Jag ska plugga arslet av mig och verkligen försöka ! Efter tentan kommer jag planera in ett besök till Örebro..men det får bli beroende på begravningarna.

Mer än så vet jag inte vad som väntar..bra känns det iallafall :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0