Oh happy wednesday !

Ja eller den blev såååå mycket roligare precis för en stund sedan !

Det är sjukt trist väder ute ! Grått och trist ! Igår kväll när jag mötte Sanna en snabbis så var det så dimmigt att man knappt såg vägen jag gick på. Man kände den nästan för att det var så tjockt.. Haha säger jag som är så stadslig..Minns när de skrattade åt mig när jag övernattade ute på landet för att jag blev så paff av all dimma och hur mörkt det var, haha !

Själva dagen började med frukost framför lite Vänner. Pluggade lite, tog en promenad och nu pluggas det igen. Ska fortsätta en liten stund till medan jag fortfarande orkar ta in mer information :) Sen får der bli Wok till middag bara för att det blivit lite för mycket pluggodis idag ;P

Sanna ringde förut..Totally made my day ! Love her ! Varför får ni veta strax :D Jag skuttade och gjorde massa glada ljud :P A-C älskas också för initiativet !! :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0