Ny vecka, roligare tag

Jaha då var det måndag och ny vecka.
Denna vecka innehåller i princip baara plugg.
Fixa lite inför helgen och sånt där kul ! Ska hälsa på extraknäcket och så innan hon ska opereras och ligga inne på sjukhuset.  Sen på fredag åker jag ju till Örebro, på lördag är det premiär (wooho ! ) och på söndag ska jag ligga bakis och sen få åka hem till Karlstad och mina små sötisar :)
Låter som en riktigt bra vecka tycker jag ! :D

Just nu sitter jag med musiken i högtalarna och en ansiktsmask i facet :P Ska alldeles strax ta bort den..det är Niveas braiga ! Just nu har jag den blåa peelingen som man får dra bort, asbra ! Annars gillar jag den lila också :)

Sen ska det fixas lite och pluggas..mot kvällen ska jag med Sanna upp på stan en liten sväng :) Hjälpa henne att hitta något snyggt till lördagen :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0