Ny vecka med hårda tag

Vad mycket tråkigare allt blir när man vaknar och det fortfarande är mörkt ute. Lika tråkigt varje år när man märker hur korta dagarna plötsligt känns.

Utanför är det så dimmigt att man nästan inte ser något utanför fönstret. Himlen är inte molnig men ändå så grå !
Men det passar iförsig rätt bra nu när det bara är tre dagar kvar till skittentan ! Så ska försöka plugga och repetera så mycket jag bara kan ! Fått låna lite broschyrer och gamla tentor av Sanna som jag ska kika lite på också !

Men det behövs även städas här hemma, så jag tänkte väl starta min eftermiddag med det :)
Är sugen på att baka också ! Så kan jag plugga medan det är i ugnen och sen äta det när jag pluggar. Vilken bra idé :D haha.

 


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0