Ny vecka fylld med plugg

Ja för nu gäller det att ta tag i allt och plugga järnet !

Ska lata mig en stund till innan jag ska hoppa in i duschen och sen gå över till Sanna där vi tänkte plugga lite ihop och äta massor med onyttigt :) Vi ska även titta på när Liman springer Diamantloppet.
 
Det är ju i princip så min vecka kommer att se ut överhuvudtaget. Så min tråkiga blogg kommer säkert vara ännu tråkigare just denna vecka ;)

Hon som jag går ut med hundarna åt, opereras idag ! Hoppas att allt går som det ska !

Fick reda på att en lärare från gymnasiet har gått bort för en vecka sen ungefär. Om jag förstått det rätt så hade jag henne i en kurs tredje året. Vi var inte så snälla mot henne faktiskt, hon var väldigt speciell. Vila i frid !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0