Mitt "extraknäck"...

...är att hjälpa en tant här att gå  och gå med sina tre älsklingar. Jag kommer alltså få betalt för att hjälpa henne då hon har höftopererats, samtidigt som jag får gosa med sååå goa och fina hundar och motion får jag också. Perfekt, då jag en gång i framtiden faktiskt bestämt att ha denna ras, då jag behöver komma ut mellan allt pluggande och ja..vad är negativt med detta egentligen ? Eller den tredje är 11 snart 12 år och har ledbesvär, stackaren ! Så hon får bara gå med lite grann en liten stund :) Go var hon iallafall, hon satt och ylpratade och det betyder tydligen "mer gos !" :P



Har bilder på de tre, men vet inte om jag får lägga ut de så tog en allmän bara.
ADORABLE !!!!!! Hihi !
Det är finska lapphundar för er som inte vet ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0