Lördagsmys

Härlig lördagsmorgon med lite sovmorgon och Vänner :)

Igår blev det som nämnt tv-kväll med Sanna. Var ju hundvakt så jag spenderade eftermiddagen där. Tog en promenad med hundarna och sen försökte jag plugga lite.

När Sanna kom hem blev det Idol, vilket jag börjar tycka mindre om. Vaaaaaaaaarför är Rabih kvar !? Han sjunger inte bra !
Nicklas åkte ut..han som gjorde sin låt så fantastiskt ! Plus att han charmat mig lite !
Men jag är en normal människa så jag sitter inte och bölar för det.. (pik till småfjortisarna)

Efter det blev det Fight Club...Där finns det HOT stuff...!! :D

Om en stund ska jag över dit igen. Blir filmkväll igen ! A-C skulle komma också =) Så vi tre ska väl sitta och tjocka oss en del antar jag :P Igår hade jag så ont i min mage ! Men värt ! Såå gott ! Hihi


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0