Igår kväll

Kvällen igår var SÅ lyckad !
Började med mingel, där kända ansikten från min vecka i sälen såklart befann sig eftersom det var deras premiär. Kvällens drink var väldigt god faktiskt =)

Sen bjöds det på mat, vilket var så gott så ! Där satt vi och pratade, skrattade och härjade.
Sen kom resten av allt folk som inte var VIP.. vilket var väldigt många det med ! Blev snabbt lite trångt och fullt vid baren.

Vid 23 drog filmen igång. Fan vad bra den var ! Jag som inte ens åker snowboard tyckte att den var riktigt bra :)
Kul också när alla stog och jublade och mycket skratt åt deras sjuka påhitt ;P

Nej, men jag skulle kunna rabbla på om vad som var bra. Blev sådär lagom onykter !
Grejen är den att en utekväll utan folk som tjaffsar, drar iväg, blir sådär jobbigt fulla osv..är en lyckad kväll för mig så det krävs inte så mycket för att jag ska ha kul.

Det som jag gillar med gårdagens umgänge är att de är så avslappnade i sig själva och de bara är. Kanske inte så mogna, men vem är det? De är iallafall det på sitt sätt och på ett positivt sätt.

BTW ! Vid köpet av kvällens drink fick man ett svettband från DC..vet inte om det var bara för oss vip:are ('?). Så vi fick för oss att supa oss själva under bordet och samla så många som möjligt. Nu fick jag inte varje gång jag handla i baren, men kom hem med en 4 st iallafall.. sweeet ! :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0