I guess the rain's gonna win

Jag är hungrig och måste gå och handla.
Nu har jag väntat i snart en timme på att spöregnet ska släppa lite, så att jag kan våga mig iväg till Konsum.
Men det fortsätter bara att vräka ner och nu ser jag knappt ut genom fönstret.

Nej, jag får väl ge mig ut i det helt enkelt. Det är väl typiskt :P

Ska unna mig mycket gott ikväll ! ;)
Det får bli att dra ner persiennerna så man slipper se vädret, tända massor av stearinljus, laga lite tacos och sen duka fram godis, chips och dricka. Åh vad jag älskar detta ! =) Visst saknar man sällskap om man ska sakna något då, haha ! Får tvinga mig över till Sanna eller helt enkelt stanna hemma. Mer svull till mig :D

På datorn/Tvn kommer det väl gå serier.. t.ex. veckans Grey's Anatomy. Har även filmen 17 again med Zac Efron som jag inte sett än. Den ska ju tydligen vara lite rolig :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0