Hemma från stan

Åkte upp med bussen till stan. Så fint att åka förbi Kroppkärrsbadet och se hur höstigt det blivit runtomkring samtidigt som solen reflekteras i vattnet. Dock är jag lite fundersam...måste det heta Kroppkärr? Haha inte vackert !

Mina skor fanns i strl 36..haha jag har ju så fruktansvärt små fötter ! Smala är de också, så det är inte alltid de sitter bra på sidorna heller. Jaja, det är tur att jag inte tänker ha skorna så ofta ! För isåfall kommer jag och mina fötter bli osams..de kommer få så ont de stackarna :P Haha

Ska strax lägga in kort på de, men just nu vrålar magen så tillochmed Akilles tittar på den :P
Ska fixa lite mellis och kika på någon serie så länge. Ringa tanten som jag ska ta hundarna åt imorgon el. torsdag och seeen får ni se :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0