Härlig dag

Riktigt skönt att få vara i solen ett tag och bara gå ute i en sån fin höstdag. Allting är sådär höstigt och fint ute, med alla löven och färgerna. Det var lite varmt och gott i solen, även om det var kyligt ute när vinden rörde sig.

Tog cykeln och drog iväg till tanten som jag ska hjälpa i höst/vinter. Fikade lite och gosade med hundarna. Riktiga sötnosar ! Vi började så att jag gick ut med de en och en så att man fick lära känna de lite och se hur de gick i koppel och så. Gamlingen var så go..hon ville bara ha godis och blev trött rätt fort så hon var det inga problem med. Dock så var de två yngre..hane & tik..de verkar tyvärr rätt understimulerade..så de var supertaggade när vi skulle gå ut och de var rätt stressade så det var lite svårt att få de att lyssna i början.

Men när de känner mig bättre och vi gått några gånger så de fått tillbaka konditionen så tror jag att det inte blir några problem :)
Får hoppas att jag hinner åka förbi imorgon om jag inte måste plugga, städa och packa alltför länge.

Ska ta mig en sväng till affären och handla lite gott till pluggandet.
Laga mat och sen ta mig en sväng förbi Sanna som ska hjälpa mig med det sista i outfiten. Tror att klänning blir lite väl uppklätt..skulle kanske få låna någon tunika av henne.. :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0