Godmorgon tisdag

Eller ja.. har ju varit vaken ett tag. Men låg kvar u sängen en stund och gosade med Akilles innan det var dags att gå upp.
Gjorde iordning lite frukost och satte mig här vid datorn och snokade runt lite ;P

När jag flyttade in här så blev jag rätt nöjd med hur varmt och gott det var här inne. Men nu börjar det bli riktigt kallt ! Satt och frös igår kväll, så jag tände ljus och satt inlindad i filten efter att ha tagit en riktigt varm dusch. Har även dragit på elementen nu så vi får hoppas att det blir lite varmare snart.

Sanna kom över igår kväll och tittade på travet, eftersom mitt internet är snabbare. Pappas häst skulle springa Diamantstoet på Mantorp, men det gick inte så bra. Hon har ju varit sjuk ett tag och hon verkade taggad först men hon verkade tappa det någonstans i loppet. Bättre lycka nästa gång !

Ska kika lite på någon serie nu innan jag ska sätta mig och plugga :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0