Freedag !!

Wooho ! Då var det helg ! Inte för att det är någon skillnad för mig, men..heelg :D haha

Verkar som om det fixade sig med biljetterna, men väntar och ser tills jag har de i handen innan jag gör fler glädjeskutt :P

Om en stund ska jag över till Sanna som är och jobbar. Ska vara hundvakt tills hon slutar, så köper med mig lite gott och sätter mig och pluggar där :) När hon kommer hem så kommer det att finnas dricka, godis, snacks och kladdkaka där. Haha måste få leka lite hemmafru ju ;)

Igår kom hon över och kikade lite på Californication med mig.. haha störtskön serie !

Det blir väl att kolla på Idol ikväll.. läste om vad Rabih ska sjunga..kommer säkert bli smärtsamt, men jag får trösta mig med allt godis vi dukat fram ;D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0