Extraknäck ?

Ja, jag kan ju inte direkt kalla det för ett jobb, haha !

Men iallafall så tänkte jag smygberätta lite om att jag sitter just nu och mailar en tant här i Karlstad som jag antagligen kommer att hjälpa några ggr i veckan då hon ska opereras. Det skulle verkligen vara ett perfekt extraknäck för mig som egentligen inte riktigt ska ha tid att jobba men ändå behöver tjäna lite extrapengar.

Det låter saligt, men vill inte säga för mycket ifall det inte skulle bli något av det.
Kommer väl förmodligen träffa henne i veckan och se hur saker och ting kommer att bli.
Lite spännande faktiskt. Jag hoppas att hon & jag kommer bra överens och att det inte är några problem. Haha inte för att det är svårt att komma överens med mig ;) hihi
Men det krävs faktiskt att man gör det för att detta ska gå bra :)

Ja..pluggandet går sisådär, har inte ens kommit igång än. Fastnade på mailen samtidigt som jag suttit i telefon med Sanna..som faktiskt fixade detta åt mig. Hon kommer ju vara med mig de flesta gångerna..fast det är jag som tjänar pengarna, mohaha.

Får väl se om jag kommer igång så småningom.
Ska ta en dusch eftersom jag nyss varit ute på promenad också. Värma upp mig lite :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0